wtorek, 19 lutego 2008

Czasy cykli i kolejność operacji w automacie do pieczenia chleba

Tropiąc maszyny podobne do mojej (o wynikach tropienia w następnych postach) na trafiłem na maszynę firmy Optimum CH-9000, a w niej dokładne rozpisanie ile trawają poszczególne fazy pieczenia chleba w automanie w zależności od programu:

czasy_i_cykle_pieczenia

Mimoi iż, posiadam  inny model model maszyny (inny producent), czasy i programy są dość zbliżone. Swoją drogą przeglądając instrukcje do innych automatów (sporo ich można znaleść tutaj, nigdzie poza tą nie na trafiłem na tak szczegółowy opis. (Plus dla importera, bo chyba on odpowada za instrukcje...).

Z perspektywy używania maszyny od jakiegoś już czasu, w chwili obecnej najbardziej mi brakuje w niej, możliwości wpływania na czasy poszczególnych cykli... Przydałby się program np. 13 "Custom" w którym za pomocą pliku xml można by definiować... (ups...to nie ten edytor..) .... hmm a może, to te moje podświadome ciągoty do programowania....

Brak komentarzy: